Srovnávací reklama obchodního řetězce Lidl

Obchodní řetězec Lidl se na Slovensku pustil do srovnávací reklamy. Mgr. Václav Kučera pro iDNES.cz komentoval, zda je taková kampaň právně v pořádku.

Celý článek si můžete přečíst zde.

Nejnovější články

Obrázek - Kritika zaměstnavatele: Důvod pro okamžité zrušení pracovního poměru zaměstnance?

Kritika zaměstnavatele: Důvod pro okamžité zrušení pracovního poměru z…

Obrázek - Online tržiště Nulisec získalo investici od úspěšných investorů Lighthouse Ventures a Leverage!

Online tržiště Nulisec získalo investici od úspěšných investorů Lighth…

Obrázek - Konec doby klecové podpořilo v občanské iniciativě více než 1,6 milionu Evropanů

Konec doby klecové podpořilo v občanské iniciativě více než 1,6 milion…

Potřebujete právní služby?

Jsme připraveni pro vás najít optimální řešení, a to uplatnit.

Kontaktovat